• Reklama

ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ ( i nie tylko)

Ułatwia spalanie kalorii, modeluje sylwetkę, daje endorfinowego kopa... 3 x 1 godzinka sportu w tygodniu - i człowiek czuje, że żyje!

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez BeataR83 » lutego 1st, 2013, 1:41 pm

tusiek891 napisał(a):Ja chyba też dzisiaj poćwiczę :)
Miałam jeden dzień odpocząć, ale dzień bez ćwiczeń jest jakiś dziwny :dknw:

:lol: :lol: :lol: Tusiek ile ty suwaków masz :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
BeataR83

BANITA SICZOWY
 
Posty: 16401
Dołączył(a): czerwca 28th, 2011, 8:08 pm

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez pauwalagapaw » lutego 1st, 2013, 2:00 pm

Wy na prawdę jesteście w stanie zrobić cały skalpel? Od początku do końca, każde powtórzenie?
Bo ja nie :sorry:
Avatar użytkownika
pauwalagapaw

BANITA SICZOWY
 
Posty: 12060
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 8:56 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez ale » lutego 1st, 2013, 2:12 pm

zrobilam 4 skalpel :dnc:
Paula , czasem mam problem z rownowaga , tego podnoszenia ud nie jestem w stanie , leze , pulsacyjnie napinam miesnie ...kiedys sie uda :wrr:
Obrazek
Avatar użytkownika
ale

DUMA SICZY
 
Posty: 119190
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 7:33 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez Becia » lutego 1st, 2013, 2:14 pm

pauwalagapaw napisał(a):Wy na prawdę jesteście w stanie zrobić cały skalpel? Od początku do końca, każde powtórzenie?
Bo ja nie :sorry:

Ja też ni robię na 100% jak Ewka, robię na tyle ile jestem w stanie, z czasem będzie coraz lepiej. ;)

ale napisał(a):zrobilam 4 skalpel :dnc:

Ty też robisz codziennie? :shock:
Avatar użytkownika
Becia

BANITA SICZOWY
 
Posty: 25079
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 10:20 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez ale » lutego 1st, 2013, 2:19 pm

nie ale skoro 3 to minimum :dknw: w weekend moge miec problem , wiec chyba bede robic ile dam rade w tygodniu :)
Sobota , niedziela przerwa :haha:
Obrazek
Avatar użytkownika
ale

DUMA SICZY
 
Posty: 119190
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 7:33 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez Becia » lutego 1st, 2013, 2:28 pm

ja robię co drugi dzień :think:
Avatar użytkownika
Becia

BANITA SICZOWY
 
Posty: 25079
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 10:20 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez ale » lutego 1st, 2013, 2:30 pm

Becia napisał(a):ja robię co drugi dzień :think:

tez dobrze :)
ja chce tak zorganizowac by nie bylo za malo i by weekend byl wolny :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
ale

DUMA SICZY
 
Posty: 119190
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 7:33 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez pauwalagapaw » lutego 1st, 2013, 2:43 pm

O równowadze też już pisałam...
Ale najgorsze jest to, że ja prawie żadnego ćwiczenia nie potrafię zrobić do końca. Ewka każe robić drugą serię na tę samą nogę, a ja już nie umiem jej podnieść i nawet ustać na tej, na której stoję.
A jak na plecach wymachuje się i rękami i nogami, to w każdym przegubie coś mi strzela :sorry:

Wstyd...
Avatar użytkownika
pauwalagapaw

BANITA SICZOWY
 
Posty: 12060
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 8:56 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez ale » lutego 1st, 2013, 2:49 pm

ja tak porzadnie to tez jeszcze nie potrafie ale jest coraz lepiej ;)
cwiczenie czyni mistrza Paula :)
mi blokuje kregoslup , lapia skurcze w lydkach i stopach ,strzyka w ramionach ....nie dziwne przy takim zasiedzeniu ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
ale

DUMA SICZY
 
Posty: 119190
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 7:33 am

Re: ĆWICZYMY Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Postprzez pauwalagapaw » lutego 1st, 2013, 2:54 pm

No to mi własnie w kolanach i w przegubach strzela...
Czasem to boli :sorry:

Tak czy siak, powiedzmy że drugi za mną :dknw:
Brzucha dalej nie umiem napinać, a już na pewno nie z wydechem :swi:
Avatar użytkownika
pauwalagapaw

BANITA SICZOWY
 
Posty: 12060
Dołączył(a): czerwca 16th, 2011, 8:56 am

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sport, sport, SPORT..!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości